CPC (cost per click) – це метрика, що використовується у поширеній схемі оплати рекламних кампаній. Показник означає вартість одного переходу за посиланням.
CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.
Формула розрахунку CPC є дуже простою і є співвідношенням вартості розміщення реклами до загальної кількості кліків, здійснених відвідувачами: CPC=Вартість розміщення реклами/загальна кількість кліків.
CPC – Cost Per Click – вартість за клік. CTR – Click-through rate, ставлення кліків до показів. Наприклад, якщо кількість показів 15000, а кількість кліків 30, то CTR= 30/15000 = 0.2%. CPM – Cost Per Mille – вартість тисячі показів.